ШЕПЕТІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ




Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Необхідність створення умов, щоб навчальний заклад став системою забезпечення гармонійного розвитку фізичного і психічного (духовного) здоров’я дитини.

Моніторинг ефективності впровадження різних типів здоров’язберігаючих, здоров’ярозвиваючих здоров’язміцнюючих технологій.

Здійснення самоаналізу діяльності Школи сприяння здоров’ю.

Етапи реалізації програми:

І етап

Підготовка необхідної документації для переходу до впровадження здоров’язберігаючих технологій.

ІІ етап

Створення системи навчальної та виховної роботи, що забезпечує формування фізичного, духовного, психологічного та соціального здоров’я вихованців та педагогів закладу

-         розробка проектів та програм, орієнтованих на впровадження здоров’язберігаючих та здоровяформуючих технологій;

-         налагодження співпраці з громадськістю, навчальними закладами щодо впровадження здоров’язберігаючого навчання та виховання.

ІІІ етап

Реалізація системи роботи, що забезпечує формування здоров’я вихованців та педагогів закладу:

-         навчання педагогічного колективу з метою впровадження інноваційних  здоров’язберігаючих освітніх технологій;

-         навчання вихованців  та батьків, формування навичок здорового способу життя та компетентностей, спрямованих на успішну реалізацію власного життя;

-         презентація діяльності закладу щодо впровадження здоровязберігаючих технологій через участь у виставках, конкурсах, акціях.

І. Навчання педагогічного колективу з метою впровадження інноваційних  здоров’язберігаючих освітніх технологій

Навчання педагогічного колективу відбувалося через наступні методичні заходи:

1.. Проведення циклу методичних нарад з метою соціалізації проблеми впровадження здоров’язберігаючих технологій з  власним досвідом роботи.

3. Аналіз складових, що впливають на погіршення загального стану здоров’я дитини в процесі навчально - виховного процесу;

4. Внесення корективів у навчально – виховний процес на підставі аналізу ситуації:

5.1. Робота постійно – діючого семінару для педагогічних працівників, проведення лекторію для батьків в рамках реалізації програми.

5.2. Залучення до роботи практичного психолога закладу

5.3. Планування низки методичних заходів (тренінгів, ділових ігор, практикумів тощо), що сприяє  практичному відпрацюванню здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі, використання їх під час проведення занять, ознайомлення з техніками та технологіями щодо організації підтримки та супроводу психологічного здоров’я дитини та педагога.

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCoz
Вход