ШЕПЕТІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ




Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Критерії за якими можна визначити обдарованість дитини

* часто "перескакують” через послідовні етапи свого розвитку;

* у них чудова пам’ять, яка базується на ранньому мовленні;

* рано починають класифікувати і категорувати інформацію, що надходить до них;

* із задоволенням віддаються колекціонуванню. При цьому їхня мета – не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підстановках;

* мають великий словниковий запас, із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття;

*можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них;

*дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять будь-яких обмежень своїх досліджень;

* у ранньому віці здатні простежувати причинно-наслідкові зв’язки, робити правильні висновки;

* можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються” в своє заняття, якщо воно їм цікаве;

* мають сильно розвинуте почуття гумору;

* постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу;

* визначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно;

*часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію;

* їм бракує емоціонального балансу, вони часто нетерпеливі та поривчасті

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCoz
Вход