Рекомендації
керівникам гуртків у роботі з обдарованими
дітьми
* Педагог не повинен
повсякчас розхвалювати кращого гуртківця. Не слід
виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні
заняття з іншими дітьми.
* Педагогові не варто приділяти багато уваги
навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших
переможцем, що може викликати неприязнь до неї.
*
Керівник гуртка не повинен робити з обдарованої дитини
"вундеркінда”. Недоречне
випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, гуртківців. Інша крайність – зловмисне прилюдне
приниження унікальних можливостей і навіть сарказм з боку педагога
– недопустимі.
*Педагогові треба пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані
діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.
|