ü Підвищення загального рівня фізичного здоров'я
учнів, вчителів та батьків. Підвищення опірності організму до шкідливих
факторів впливу навколишнього середовища і як наслідки-зниження показників захворюваності,
тривалості гострої захворюваності.
ü Покращення функціональних і резервних
можливостей дітей та педагогів. Підвищення функціональних можливостей школярів,
що виявиться у поліпшенні стану опорно-рухового апарату, серцево-судинної,
дихальної та інших систем організму, а також у позитивній динаміці емоційного
стану.
ü Формування
ціннісного ставлення до здоров'я, що включає свідоме й відповідальне ставлення
учнів, батьків та вчителів до своєї поведінки, яка впливає на стан здоров'я.
ü Створення
гігієнічних умов, що забезпечить оптимізацію навчально-виховного процесу та
валеологізацію життєвого середовища дітей та вчителів у ліцеї.
ü Збільшення
обсягу рухової активності дітей, вчителів та батьків відповідно до
індивідуальної фізіологічної потреби у фізичному навантаженні. Забезпечення
процесу фізичного виховання у системі освіти сучасними науково-методичними
комплексами.
ü Створення
умов для реалізації творчого потенціалу учнів, вчителів та батьків, спрямування
їх на духовне та фізичне самовдосконалення засобами фізичної культури та
гуманізації й демократизації навчально-виховного процесу.
ü Зміна
соціального менталітету батьків та формування у них навичок участі у
різноманітних позашкільних формах виховної роботи.
ü Гуманізація
позашкільного спілкування батьків з дітьми та організації побуту сім'ї, що
орієнтований на цінності здорового способу життя.
ü Створення
банку даних для аналізу та керування оздоровчим та виховним процесом.
ü Зменшення
процентного співвідношення кількості дітей, які мають відхилення у стані
психічного, фізичного та духовного здоров'я, наслідком якої повинно бути
підвищення загального стану здоров'я.
|